Գաղտնի Գնորդ (MSI) հետազոտության միջոցով Դուք կկարողանաք ստանալ Ձեր ընկերության կողմից իրականացվող սպասարկման իրական գնահատականը: Հետազոտության արդյունքների հիման վրա Դուք գործողությունները կիրականացնեք ճիշտ ուղղություններով, ինչը կնպաստի շուկայում Ձեր մրցակցային դիրքերի բարձրացմանը:

Հիմնական Մասնագիտացված Ոլորտներ

Telecom

HoReCa

retail

FINANCIAL BANKING

ENTERTAINMENT

Service

MEDICAL FARMACY

Insurance

«Գաղտնի գնորդ»-ը (Mystery shopper) մարքեթինգային հետազոտության մեթոդ է, որն օգնում է ընկերությանը սպառողի տեսանկյունից գնահատել պրոդուկտը կամ սպասարկման որակը։

Հետազոտության արդյունքում ստացված տվյալներն հետագայում օգնում են ընկերությանը այնպիսի հարցերում, ինչպիսիք են սպասարկման որակի բարձրացումը, կորպորատիվ մշակույթի պահպանումը, ընկերության լոյալության աստիճանի բարձրացումը, ընկերության պրոդուկտների ճիշտ ներկայացում, որոնք իրենց հերթին բերում եմ ընկերության դիրքերի ամրապնդման և առաջընթացի:

4P ընկերությունը առաջարկում է «Գաղտնի գնորդ» մարքեթինգային հետազոտություն, որը իր մեջ ներառում է ոչ միայն ընկերությունում առկա խնդիրների բացահայտում, այլ դրանց լուծմանն ուղղված ռազմավարության մշակում:

ՄԵՐ ՓՈՐՁԸ

ՏԱՐԵԿԱՆ 18 000+ ԴԵՄ ԱՌ ԴԵՄ (F2F) ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑՆԵՐ

ՏԱՐԵԿԱՆ 22 000+ ԱՌՑԱՆՑ (CATI) ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑՆԵՐ

ԱՎԵԼԻ ՔԱՆ 140 ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐ

ՄԵՐ ԹԻՄԸ

01

ՓՈՐՁԱՌՈՒ ՖՈԿՈՒՍ ԽՄԲԵՐԻ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄՆԵՐԻ ՄՈԴԵՐԱՏՈՐՆԵՐ

02

ԱՇԽԱՏԱԿԻՑՆԵՐԻ ՊԱՐԲԵՐԱԲԱՐ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ

03

500-ԻՑ ԱՎԵԼ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՑԱՎԱՐՆԵՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԲՈԼՈՐ ՄԱՐԶԵՐՈՒՄ

03

ՏԱՐԲԵՐ ՏԱՐԻՔԱՅԻՆ ԽՄԲԻ Եւ ՍԵՌԻ ՀԵՏԱԶՈՏՈՂՆԵՐ

ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ՀԱՎԱՔԱԳՐՄԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐ

ԽՈՐՔԱՅԻՆ ԵՎ ՈՉ ԽՈՐՔԱՅԻՆ

ONLINE & CALL CENTER

FACE-TO-FACE

.
Կապ
Hy Contact
Прокрутить вверх