Գաղտնի Գնորդ (MSI) հետազոտության միջոցով Դուք կկարողանաք ստանալ Ձեր ընկերության կողմից իրականացվող սպասարկման իրական գնահատականը: Հետազոտության արդյունքների հիման վրա Դուք գործողությունները կիրականացնեք ճիշտ ուղղություններով, ինչը կնպաստի շուկայում Ձեր մրցակցային դիրքերի բարձրացմանը:
Հիմնական Մասնագիտացված Ոլորտներ
Telecom
HoReCa
retail
FINANCIAL BANKING
ENTERTAINMENT
Service
MEDICAL FARMACY
Insurance
«Գաղտնի գնորդ»-ը (Mystery shopper) մարքեթինգային հետազոտության մեթոդ է, որն օգնում է ընկերությանը սպառողի տեսանկյունից գնահատել պրոդուկտը կամ սպասարկման որակը։
Հետազոտության արդյունքում ստացված տվյալներն հետագայում օգնում են ընկերությանը այնպիսի հարցերում, ինչպիսիք են սպասարկման որակի բարձրացումը, կորպորատիվ մշակույթի պահպանումը, ընկերության լոյալության աստիճանի բարձրացումը, ընկերության պրոդուկտների ճիշտ ներկայացում, որոնք իրենց հերթին բերում եմ ընկերության դիրքերի ամրապնդման և առաջընթացի:
4P ընկերությունը առաջարկում է «Գաղտնի գնորդ» մարքեթինգային հետազոտություն, որը իր մեջ ներառում է ոչ միայն ընկերությունում առկա խնդիրների բացահայտում, այլ դրանց լուծմանն ուղղված ռազմավարության մշակում:
ՄԵՐ ՓՈՐՁԸ
ՏԱՐԵԿԱՆ 18 000+ ԴԵՄ ԱՌ ԴԵՄ (F2F) ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑՆԵՐ
ՏԱՐԵԿԱՆ 22 000+ ԱՌՑԱՆՑ (CATI) ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑՆԵՐ
ԱՎԵԼԻ ՔԱՆ 140 ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐ
ՄԵՐ ԹԻՄԸ
ՓՈՐՁԱՌՈՒ ՖՈԿՈՒՍ ԽՄԲԵՐԻ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄՆԵՐԻ ՄՈԴԵՐԱՏՈՐՆԵՐ
ԱՇԽԱՏԱԿԻՑՆԵՐԻ ՊԱՐԲԵՐԱԲԱՐ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ
500-ԻՑ ԱՎԵԼ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՑԱՎԱՐՆԵՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԲՈԼՈՐ ՄԱՐԶԵՐՈՒՄ
ՏԱՐԲԵՐ ՏԱՐԻՔԱՅԻՆ ԽՄԲԻ Եւ ՍԵՌԻ ՀԵՏԱԶՈՏՈՂՆԵՐ
ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ՀԱՎԱՔԱԳՐՄԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐ