4P Marceting Agency Գաղտնի գնորդ կամ Mystery Shopper </h1 > Գաղտնի գնորդ (Mystery shopper), մարքեթինգային հետազոտության մեթոդ է, որն […]
4P մարքեթինգային ընկերությունը հրավիրում է աշխատանքի նշված հաստիքով
Պաշտոնը
Գաղտնի գնորդ
Վարձատվություն
Գործարքային
Գրաֆիկ
Ազատ գրաֆիկ
Սեռը
Արական,Իգական
Տարիք
18-85
Տարածաշրջան
ՀՀ բոլոր մարզեր
4P մարքեթինգային ընկերությունը պարբերաբար իրականացնում է Գաղտնի Գնորդ հետազոտություն տարբեր ոլորտի ընկերություններում: Հիմնական ոլորտներն են Տելեկոմ, Հոռեկա, Մանրամեծածախ վաճառք, Ֆինանսական, Զվարճանք, Սպասարկում, Բժշկական, Ապահովագրական և այլն:
Ընկերությունը հետազոտություններ իրականացնում է ինչպես Երևանում, այնպես էլ ՀՀ բոլոր մարզերում: Հետազոտության առանձնահատկությունից ելնելով, մենք պարբերաբար ընդլայնում ենք մեր հետազոտողների (Գաղտնի գնորդների) թիմը:
Գաղտնի Գնորդի մասին
Գաղտնի գնորդը այցելում է մասնաճյուղ, որպես սովորական գնորդ, գնահատելով՝ հաճախորդի տեսանկյունից, տվյալ ընկերությունում սպասարկման որակը: Այցերի ընթացքում գնահատվում է մասնաճյուղի և աշխատակցի ընդհանուր տեսքը, պահպանվում են արդյո՞ք սպասարկման կանոնակարգերը, ինչպես են աշխատակիցները բացահայտում հաճախորդի պահանջմունքը և ինչպես են աշխատում մերժումների հետ:
Գաղտնի գնորդներից պահանջվում է ունենալ.
- հաղորդակցվելու գերազանց հմտություններ (մարդկանց հետ ազատ շփվելու ունակություն, գրագետ խոսք, լսելու ունակություն և այլն)
- տեղանքում կողմնորոշվելու ունակություն
- տեղեկությունների գաղտնիությունը պահպանելու ունակություն
- թիմային աշխատանքի հմտություններ
- դրական անձնային հատկանիշներ (ճշտապահություն, ազնվություն, պատասխանատվության զգացում, աշխատանքին նվիրվածություն, քաղաքավարություն) :