Առաքման և ծառայությունների մատուցման պայմաններ
1. Ընդհանուր դրույթներ
Այս պայմանները սահմանում է 4P մարքեթինգային ընկերության (այսուհետ՝ Ընկերություն) կողմից մատուցվող ծառայությունների և առցանց արտադրանքների առաքման ու մատուցման հիմնական պայմանները։
- Ընկերությունը տրամադրում է թվային և խորհրդատվական մարքեթինգային ծառայություններ, ներառյալ՝ բրենդինգ, վեբկայքերի մշակում, SEO, SMM, ֆոտո և վիդեո բովանդակության ստեղծում, ինչպես նաև մարքեթինգային հետազոտություններ։
- Ծառայությունների մատուցումը իրականացվում է ըստ հաճախորդի հետ կնքված պայմանագրի կամ հաստատված պատվերի։
- Բոլոր գործարքներն իրականացվում են՝ համապատասխան ՀՀ օրենսդրությանը և սպառողների իրավունքների պաշտպանության կանոններին։
2. Առաքման կարգ եվ ժամկետներ
- Թվային արտադրանքները (ֆայլեր, հաշվետվություններ, դիզայնի նյութեր և այլն) առաքվում են էլեկտրոնային եղանակով՝ էլ․ փոստով կամ հաճախորդի առցանց հաշվին մուտք ապահովելով։
- Թվային ծառայությունները համարվում են առաքված այն պահին, երբ հաճախորդին տրամադրվում է հասանելիություն տվյալ նյութերին կամ դրանք ուղարկվում են նշված էլեկտրոնային հասցեով։
- Ֆիզիկական նյութերի առաքման դեպքում (օր.՝ տպագիր փաթեթներ կամ ապրանքանիշի նմուշներ) առաքումը կազմակերպվում է Հայաստանի տարածքում 2–5 աշխատանքային օրվա ընթացքում, համաձայն պատվերի պայմանների։
3. Ծառայությունների մատուցման կարգ
- Ծառայությունների մատուցումը սկսվում է այն պահից, երբ հաճախորդը հաստատում է պատվերը և կատարում կանխավճար (եթե այն նախատեսված է)։
- Մարքեթինգային ծառայությունների ծավալը, տևողությունը և վերջնական արդյունքները նախապես համաձայնեցվում են հաճախորդի հետ։
- Ընկերությունը պարտավորվում է իրականացնել ծառայությունները ժամանակին և բարձր որակով՝ ապահովելով պայմանագրով նախատեսված արդյունքը։
4. Պատասխանատվություն եվ պարտավորություններ
- Հաճախորդը պարտավորվում է տրամադրել ճիշտ և ամբողջական տվյալներ, որոնք անհրաժեշտ են ծառայությունների մատուցման համար։
- Ընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում ուշացումների կամ տեխնիկական խափանումների համար, որոնք տեղի են ունենում երրորդ կողմի ծառայություններից կախված հանգամանքների պատճառով։
- Բոլոր ստեղծված նյութերը (դիզայն, բովանդակություն, ռազմավարական փաստաթղթեր և այլն) հանդիսանում են ընկերության մտավոր սեփականությունը մինչև լիարժեք վճարման իրականացումը։
Վերադարձի քաղաքականություն
1. Ընդհանուր դրույթներ
Այս Վերադարձի քաղաքականությունը սահմանում է կանոնները և պայմանները, որոնցով իրականացվում է գնումների վերադարձը։
- Մեր ընկերությունը տրամադրում է թվային ապրանքներ և ծառայություններ (օր.՝ մարքեթինգային փաթեթներ, դիզայնի ֆայլեր, թվային բովանդակություն, ծրագրային լուծումներ, հաշվետվություններ և այլն)։
- Հաշվի առնելով թվային արտադրանքի բնույթը, այն համարվում է առաքված և օգտագործման համար հասանելի լինելու պահից։
2. Վերադարձի և վերադարձի իրավունքի սահմանափակում
Թվային արտադրանքի դիմաց վճարած գումարը Ենթական չէ վերադարձի, քանի որ այն հասանելի է դառնում օգտատիրոջը գնումից հետո։
Վերադարձը կարող է իրականացվել միայն այն դեպքերում, երբ ապրանքը առաքվել է սխալ ձևաչափով կամ վնասված ֆայլով, և Հաճախորդը դիմում է 48 ժամվա ընթացքում՝ ներկայացնելով ապացույց (օր.՝ սքրինշոթ կամ տեխնիկական բացատրություն)։
3. Տեխնիկական խնդիրների դեպքում
Եթե թվային ապրանքի հասանելիությունը խաթարվում է տեխնիկական խնդիրների կամ սերվերի խափանման պատճառով, մեր ընկերությունը պարտավորվում է՝
- վերականգնել հասանելիությունը հնարավորինս արագ, կամ
- տրամադրել հավասարարժեք այլ արտադրանք կամ վարկային գումար հաջորդ գնումների համար։
Հետադարձ կապ
Բոլոր հարցերի կամ բողոքների դեպքում կարող եք կապ հաստատել մեզ հետ՝ հղումով :