Առաքման և ծառայությունների մատուցման պայմաններ

1. Ընդհանուր դրույթներ

Այս պայմանները սահմանում է 4P մարքեթինգային ընկերության (այսուհետ՝ Ընկերություն) կողմից մատուցվող ծառայությունների և առցանց արտադրանքների առաքման ու մատուցման հիմնական պայմանները։

  • Ընկերությունը տրամադրում է թվային և խորհրդատվական մարքեթինգային ծառայություններ, ներառյալ՝ բրենդինգ, վեբկայքերի մշակում, SEO, SMM, ֆոտո և վիդեո բովանդակության ստեղծում, ինչպես նաև մարքեթինգային հետազոտություններ։
  • Ծառայությունների մատուցումը իրականացվում է ըստ հաճախորդի հետ կնքված պայմանագրի կամ հաստատված պատվերի։
  • Բոլոր գործարքներն իրականացվում են՝ համապատասխան ՀՀ օրենսդրությանը և սպառողների իրավունքների պաշտպանության կանոններին։

2. Առաքման կարգ եվ ժամկետներ

  • Թվային արտադրանքները (ֆայլեր, հաշվետվություններ, դիզայնի նյութեր և այլն) առաքվում են էլեկտրոնային եղանակով՝ էլ․ փոստով կամ հաճախորդի առցանց հաշվին մուտք ապահովելով։
  • Թվային ծառայությունները համարվում են առաքված այն պահին, երբ հաճախորդին տրամադրվում է հասանելիություն տվյալ նյութերին կամ դրանք ուղարկվում են նշված էլեկտրոնային հասցեով։
  • Ֆիզիկական նյութերի առաքման դեպքում (օր.՝ տպագիր փաթեթներ կամ ապրանքանիշի նմուշներ) առաքումը կազմակերպվում է Հայաստանի տարածքում 2–5 աշխատանքային օրվա ընթացքում, համաձայն պատվերի պայմանների։

3. Ծառայությունների մատուցման կարգ

  • Ծառայությունների մատուցումը սկսվում է այն պահից, երբ հաճախորդը հաստատում է պատվերը և կատարում կանխավճար (եթե այն նախատեսված է)։
  • Մարքեթինգային ծառայությունների ծավալը, տևողությունը և վերջնական արդյունքները նախապես համաձայնեցվում են հաճախորդի հետ։
  • Ընկերությունը պարտավորվում է իրականացնել ծառայությունները ժամանակին և բարձր որակով՝ ապահովելով պայմանագրով նախատեսված արդյունքը։

4. Պատասխանատվություն եվ պարտավորություններ

  • Հաճախորդը պարտավորվում է տրամադրել ճիշտ և ամբողջական տվյալներ, որոնք անհրաժեշտ են ծառայությունների մատուցման համար։
  • Ընկերությունը պատասխանատվություն չի կրում ուշացումների կամ տեխնիկական խափանումների համար, որոնք տեղի են ունենում երրորդ կողմի ծառայություններից կախված հանգամանքների պատճառով։
  • Բոլոր ստեղծված նյութերը (դիզայն, բովանդակություն, ռազմավարական փաստաթղթեր և այլն) հանդիսանում են ընկերության մտավոր սեփականությունը մինչև լիարժեք վճարման իրականացումը։

Վերադարձի քաղաքականություն

1. Ընդհանուր դրույթներ

Այս Վերադարձի քաղաքականությունը սահմանում է կանոնները և պայմանները, որոնցով իրականացվում է գնումների վերադարձը։

  • Մեր ընկերությունը տրամադրում է թվային ապրանքներ և ծառայություններ (օր.՝ մարքեթինգային փաթեթներ, դիզայնի ֆայլեր, թվային բովանդակություն, ծրագրային լուծումներ, հաշվետվություններ և այլն)։
  • Հաշվի առնելով թվային արտադրանքի բնույթը, այն համարվում է առաքված և օգտագործման համար հասանելի լինելու պահից։

2. Վերադարձի և վերադարձի իրավունքի սահմանափակում

Թվային արտադրանքի դիմաց վճարած գումարը Ենթական չէ վերադարձի, քանի որ այն հասանելի է դառնում օգտատիրոջը գնումից հետո։

Վերադարձը կարող է իրականացվել միայն այն դեպքերում, երբ ապրանքը առաքվել է սխալ ձևաչափով կամ վնասված ֆայլով, և Հաճախորդը դիմում է 48 ժամվա ընթացքում՝ ներկայացնելով ապացույց (օր.՝ սքրինշոթ կամ տեխնիկական բացատրություն)։

3. Տեխնիկական խնդիրների դեպքում

Եթե թվային ապրանքի հասանելիությունը խաթարվում է տեխնիկական խնդիրների կամ սերվերի խափանման պատճառով, մեր ընկերությունը պարտավորվում է՝

  • վերականգնել հասանելիությունը հնարավորինս արագ, կամ
  • տրամադրել հավասարարժեք այլ արտադրանք կամ վարկային գումար հաջորդ գնումների համար։

Հետադարձ կապ

Բոլոր հարցերի կամ բողոքների դեպքում կարող եք կապ հաստատել մեզ հետ՝ հղումով :

Scroll to Top