Կոնտեքստային գովազդը ցուցադրվում է օգտատերերին համաձայն, իրենց հարցումների, հետաքրքրությունների կամ վարքագծի: Հիմնականում կոնտեքստային գովազդ ասելով հասկանում են Яндекс.Директа и Google Ads գովազդային համակարգերի միջոցով տեղադրված գովազդները:
Այն պայմանականորեն կարելի է բաժանել 2 խմբի՝ գովազդ որոնողական համակարգերում և գովազդ ցանցում:
Կոնտեքստային գովազդը օգնում է ներգրավել, արդեն ապրանք / ծառայությունով հետաքրքրվող մարդկանց:
Մենք օրվա ընթացքում հաճախենք հանդիպում կոնտեքստային գովազդին, հիմնականում կայքերում և հավելվածներում:
Կոնտեքստային գովազդի կարիք ունեն բոլոր տեսակի կազմակերպությունները, այն ավելի թիրախված գովազդ է և արդյունավետությունը շատ ավելի բարձր է:
Կոնտեքստային գովազդի առավելություններից է
- Գովազդին շատ արագ հետևում է արձագանքները
- Միշտ կարելի է խմբագրել կարգավորումները
- Գովազդատուն է ցանկացած պահին կարող է փոխել բյուջեն
- Կարելի է տեստավորել գովազդը շատ փոքր բյուջեյով
- Գովազդի գնի ցածր լինելը
- Գովազդը ցուցադրվում է միայն թիրախային լսարանին
Պրոֆեսիոնալ տեղադրված գովազդը կարող է զգալի ձևով ազդել վաճառքների վրա: