Կոնտեքստային գովազդը ցուցադրվում է օգտատերերին համաձայն, իրենց հարցումների, հետաքրքրությունների կամ վարքագծի: Հիմնականում կոնտեքստային գովազդ ասելով հասկանում են Яндекс.Директа и Google Ads գովազդային համակարգերի միջոցով տեղադրված գովազդները:

Այն պայմանականորեն կարելի է բաժանել 2 խմբի՝ գովազդ որոնողական համակարգերում և գովազդ ցանցում:

Կոնտեքստային գովազդը օգնում է ներգրավել, արդեն ապրանք / ծառայությունով հետաքրքրվող մարդկանց:

Մենք օրվա ընթացքում հաճախենք հանդիպում կոնտեքստային գովազդին, հիմնականում կայքերում և հավելվածներում:

Կոնտեքստային գովազդի կարիք ունեն բոլոր տեսակի կազմակերպությունները, այն ավելի թիրախված գովազդ է և արդյունավետությունը շատ ավելի բարձր է:

Կոնտեքստային գովազդի առավելություններից է

  • Գովազդին շատ արագ հետևում է արձագանքները
  • Միշտ կարելի է խմբագրել կարգավորումները
  • Գովազդատուն է ցանկացած պահին կարող է փոխել բյուջեն
  • Կարելի է տեստավորել գովազդը շատ փոքր բյուջեյով
  • Գովազդի գնի ցածր լինելը
  • Գովազդը ցուցադրվում է միայն թիրախային լսարանին

Պրոֆեսիոնալ տեղադրված  գովազդը կարող է զգալի ձևով ազդել վաճառքների վրա:

Прокрутить вверх