Ռազմավարությունների մշակում
Ցանկացած բիզնեսի զարգացման համար կարևոր դեր ունի մարքեթինգային ռազմավարությունը։
Մասնավորապես, ռազմավարության նպատակն է կազմակերպության գործունեության ուղղվածության հստակեցումը, կազմակերպության նպատակների շուրջ թիմային համաձայնությունն ու ընդհանուր ընկալումը, որը նպաստում է կազմակերպության արդյունավետության բարելավմանը։ (Ռազմավարությունների մշակում)
Մարքեթինգային ռազմավարությունը ծառայում է նաև որպես կազմակերպության արտաքին հաղորդակցության և մարքեթինգի գործիք և օգնում է կազմակերպության ծրագրերի մշակմանը՝ ներառելով կազմակերպության գործունեության ոլորտում առկա կարիքների և կազմակերպության շահառուների կարիքների ուսումնասիրումը։
Մարքեթինգային ռազմավարությանը մշակվումը պահանջում է տարբեր հետազոտությունների անցկացում և արդյունքների ամփոփում: Մարքեթինգային ռազմավարության հանրային տարբերակը կարող է տարբերվել կազմակերպության աշխատանքային տարբերակից և հասցեագրել այն հարցերը, որոնք կարևոր են կազմակերպության համար արտաքին հաղորդակցության տեսանկյունից։