ԳԱՂՏՆԻ ԳՆՈՐԴ (MSI) ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆ
ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՈՐԱԿԻ ԳՆԱՀԱՏՈւՄ
Գաղտնի Գնորդ (MSI) հետազոտության միջոցով Դուք կկարողանաք ստանալ Ձեր ընկերության կողմից իրականացվող սպասարկման իրական գնահատականը: Հետազոտության արդյունքների հիման վրա Դուք գործողությունները կիրականացնեք ճիշտ ուղղություններով, ինչը կնպաստի շուկայում Ձեր մրցակցային դիրքերի բարձրացմանը:
«Գաղտնի գնորդ»-ը (Mystery shopper) մարքեթինգային հետազոտության մեթոդ է, որն օգնում է ընկերությանը սպառողի տեսանկյունից գնահատել պրոդուկտը կամ սպասարկման որակը։
Հետազոտության արդյունքում ստացված տվյալներն հետագայում օգնում են ընկերությանը այնպիսի հարցերում, ինչպիսիք են սպասարկման որակի բարձրացումը, կորպորատիվ մշակույթի պահպանումը, ընկերության լոյալության աստիճանի բարձրացումը, ընկերության պրոդուկտների ճիշտ ներկայացում, որոնք իրենց հերթին բերում եմ ընկերության դիրքերի ամրապնդման և առաջընթացի:
4P ընկերությունը առաջարկում է «Գաղտնի գնորդ» մարքեթինգային հետազոտություն, որը իր մեջ ներառում է ոչ միայն ընկերությունում առկա խնդիրների բացահայտում, այլ դրանց լուծմանն ուղղված ռազմավարության մշակում:
Հիմնական Մասնագիտացված Ոլորտներ
TELECOM
HORECA
RETAIL
FINANCIAL BANKING
ENTERTAINMENT
SERVICE
MEDICAL FARMACY
INSURANCE
ՄԵՐ ՓՈՐՁԸ
ՏԱՐԵԿԱՆ 18 000+ ԴԵՄ ԱՌ ԴԵՄ (F2F) ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑՆԵՐ
ՏԱՐԵԿԱՆ 22 000+ ԱՌՑԱՆՑ (CATI) ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑՆԵՐ
ԱՎԵԼԻ ՔԱՆ 140 ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐ
ՄԵՐ ԹԻՄԸ
500-ԻՑ ԱՎԵԼ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՑԱՎԱՐՆԵՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԲՈԼՈՐ ՄԱՐԶԵՐՈՒՄ
ՏԱՐԲԵՐ ՏԱՐԻՔԱՅԻՆ ԽՄԲԻ Եւ ՍԵՌԻ ՀԵՏԱԶՈՏՈՂՆԵՐ
ԿԱՊ
Համագործակցության կամ ծառայությունների մասին ավելի մանրամասն տեղեկատվություն ստանալու համար կապ հաստատեք մեզ հետ:
- ՀՀ 0033 ք․ Երևան, Հակոբ Հակոբյան 3
- 044 24-24-97
- [email protected]
Գաղտնի Գնորդ Աշխատանքի համար
4P Marceting Agency Գաղտնի գնորդ կամ Mystery Shopper </h1 > Գաղտնի գնորդ (Mystery shopper), մարքեթինգային հետազոտության մեթոդ է, որն […]