ԳԱՂՏՆԻ ԳՆՈՐԴ (MSI) ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆ

ՍՊԱՍԱՐԿՄԱՆ ՈՐԱԿԻ ԳՆԱՀԱՏՈւՄ

Գաղտնի Գնորդ (MSI) հետազոտության միջոցով Դուք կկարողանաք ստանալ Ձեր ընկերության կողմից իրականացվող սպասարկման իրական գնահատականը: Հետազոտության արդյունքների հիման վրա Դուք գործողությունները կիրականացնեք ճիշտ ուղղություններով, ինչը կնպաստի շուկայում Ձեր մրցակցային դիրքերի բարձրացմանը:

«Գաղտնի գնորդ»-ը (Mystery shopper) մարքեթինգային հետազոտության մեթոդ է, որն օգնում է ընկերությանը սպառողի տեսանկյունից գնահատել պրոդուկտը կամ սպասարկման որակը։

Հետազոտության արդյունքում ստացված տվյալներն հետագայում օգնում են ընկերությանը այնպիսի հարցերում, ինչպիսիք են սպասարկման որակի բարձրացումը, կորպորատիվ մշակույթի պահպանումը, ընկերության լոյալության աստիճանի բարձրացումը, ընկերության պրոդուկտների ճիշտ ներկայացում, որոնք իրենց հերթին բերում եմ ընկերության դիրքերի ամրապնդման և առաջընթացի:

4P ընկերությունը առաջարկում է «Գաղտնի գնորդ» մարքեթինգային հետազոտություն, որը իր մեջ ներառում է ոչ միայն ընկերությունում առկա խնդիրների բացահայտում, այլ դրանց լուծմանն ուղղված ռազմավարության մշակում:

Հիմնական Մասնագիտացված Ոլորտներ

TELECOM

HORECA​

RETAIL​

FINANCIAL BANKING

ENTERTAINMENT

SERVICE

MEDICAL FARMACY

INSURANCE​

ՄԵՐ ՓՈՐՁԸ

ՏԱՐԵԿԱՆ 18 000+ ԴԵՄ ԱՌ ԴԵՄ (F2F) ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑՆԵՐ

ՏԱՐԵԿԱՆ 22 000+ ԱՌՑԱՆՑ (CATI) ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑՆԵՐ

ԱՎԵԼԻ ՔԱՆ 140 ՀԱՃԱԽՈՐԴՆԵՐ

ՄԵՐ ԹԻՄԸ

ՓՈՐՁԱՌՈՒ ՖՈԿՈՒՍ ԽՄԲԵՐԻ ՔՆՆԱՐԿՈՒՄՆԵՐԻ ՄՈԴԵՐԱՏՈՐՆԵՐ

ԱՇԽԱՏԱԿԻՑՆԵՐԻ ՊԱՐԲԵՐԱԲԱՐ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՈՒՄ

500-ԻՑ ԱՎԵԼ ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՑԱՎԱՐՆԵՐ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ԲՈԼՈՐ ՄԱՐԶԵՐՈՒՄ

ՏԱՐԲԵՐ ՏԱՐԻՔԱՅԻՆ ԽՄԲԻ Եւ ՍԵՌԻ ՀԵՏԱԶՈՏՈՂՆԵՐ

ՏՎՅԱԼՆԵՐԻ ՀԱՎԱՔԱԳՐՄԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐ

ԽՈՐՔԱՅԻՆ ԵՎ ՈՉ ԽՈՐՔԱՅԻՆ

ONLINE & CALL CENTER

FACE-TO-FACE

.

ԿԱՊ

Համագործակցության կամ ծառայությունների մասին ավելի մանրամասն տեղեկատվություն ստանալու համար կապ հաստատեք մեզ հետ:

Hy Contact

Գաղտնի Գնորդ Աշխատանքի համար

4P Marceting Agency   Գաղտնի գնորդ կամ Mystery Shopper </h1 > Գաղտնի գնորդ (Mystery shopper), մարքեթինգային հետազոտության մեթոդ է, որն […]

Прокрутить вверх