SMM,ՍՄՄ

4P Marceting Agency

SMM ոլորտն օր օրի զարգանում է և մեծանում է ստեղծարար, բազմակողմանի զարգացած SMM մասնագետի պահանջարկը, ով տիրապետում է ոչ միայն SMM այլև մարքեթինգային, թվային մարքեթինգի և հարակից այլ հմտությունների, ունի պրակտիկ գիտելիք և ստեղծարար է:

4P մարքեթինգային ընկերությունում դուք կարող եք պատվիրել SMM ծառայություն: 

Վստահորեն կարելի է ասել, որ 21-րդ դարը համարվում է սոցիալական ցանցերի դարաշրջան: Այս հարթակներում մենք շփվում ենք ընկերների և հարազատների հետ, նոր տեղեկություններ ստանում, սովորում, զվարճանում, վաճառում…:

Սոցիալական ցանցերում վաճառել հնարավոր է գրեթե ամեն ինչ՝ հագուստից մինչև կենդանիների խնամքի ծառայություններ: Հետազոտությունները ցույց են տալիս, որ մարդկանց մեծ մասը նախընտրում են ինֆորմացիա ստանալ սոցիալական կայքերից: Վիճակագրության համաձայն, մարդկանց 90%-ից ավելին նախընտրում է հենց սոցիալական ցանցերի միջոցով տեղեկություններ ստանալ ապրանքանիշի կամ արտադրանքի մասին:

Բայց ինչպես անել, որ մարդիկ գտնեն և հետևեն հենց Ձեր ապրանքի կամ ծառայության էջը սոցիալական կայքերում: Այստեղ օգնության է գալիս ՍՄՄ-ը:

ՍՄՄ — Սոցիալական Մեդիա Մարքեթինգը բրենդի կամ ապրանքային նշանի նկատմամբ ուշադրության բարձրացմանը և լսարանի մեծացմանը ուղղված գործընթաց է, սոցիալական հարթակների միջոցով։ Այն սոցիալական մեդիայի օգտագործման համալիր է, որի նպատակն է նպաստել կազմակերպությունների առաջխաղացմանը և բիզնես առաջադրանքների իրականացմանը նպաստող միջավայրի ստեղծմանը:

Ինչով է օգնում ՍՄՄ-ը բիզնեսին

  1. SMM-ը օգնում է աշխատել կոնկրետ թիրաղային լսարանի հետ: Այսինքն հնարավորություն է տալիս բիզնեսին ֆիլտրել և ընտրել այն մարդկանց, ովքեր հետաքրքրված են ձեր ապրանք / ծառայությունով
  2. SMM-ը հնարավորություն է տալիս մշակել ռազմավարություն, որը կապ կապահովի կազմակերպության և պոտենցիալ հաճախորդների միջև, ինչը կնպաստի վաճառքների ավելացմանը
  3. SMM-ի միջոցով հնարավոր է այնպիսի կոնտենտ պլանի մշակում և իրականացնում, որը կգրավի պոտենցիալ հաճախորդների ուշադրությունը դեպի ձեր պրեդուկտ
  4. SMM-ը իրենից ենթադրում է հետադարձ կապի ապահովումը, հաղորդագրությունների և մեկնաբանությունների միջոցով, ինչր ապահովում է սպառողների հետ կապ
  5. SMM-ը իրենից ենթադրում է նաև արդյունավետության վերլուծություն: Մշակված ռազմավարության իրականացումից հետո, վերլուծվում և գնահատվում է տվյալ ռազմավարության արդյունավետությունը: Ինչը հնարավորություն է տալիս հասկանալ որ էլեմենտներն են ավելի արդյունավետություն ապահովել, ռազմավարություն մեջ ինչ պետք է փախել, ինչը թողել նույնը:

Պրոֆեսիոնալ կերպով մշակված ՍՄՄ ռազմավարությունը կազմակերպությանը տալիս է

  • Նոր հաճախորդներ
  • Եկամուտների բարձրացում
  • Հաճախորդների շրջանում լոյալության բարձրացում

ՍՄՄ ամենարդյունավետ միջոցն է պոտենցիալ հաճախորդներին Ձեր բրենդի մասին ինֆորմացնելու և բրենդի լոյալությունը բարձրացնելու համար:

SMM ոլորտում արդյունավետության հասնելու և մրցակցային մասնագետ դառնալու համար անհրաժեշտ է լինել բազմակողմանի զարգացած, տիրապետել թվային տեխնոլոգիաների նորարարական մոտեցումներին, կարողանալ բիզնեսում օգտագործել թվային լուծումներ, որոնք կօգնեն այն դուրս հանել միջազգային շուկա և ունենալ բարձր մրցակցայնություն:

Прокрутить вверх